Banan, jabłko, gruszka z jogurtem i płatkami owsianymi (raczkujac.pl)

Banan, jabłko, gruszka z jogurtem i płatkami owsianymi

Rozpoczynamy nowy cykl środowy – ŚRODA Z PRZEKĄSKĄ! Ta koncepcja na nowy cykl wygrała przeważającą liczbą Waszych głosów. W ramach tego cyklu co tydzień na blogu będą się pojawiały nowe propozycje na zdrowe II śniadania i podwieczorki dla dziecka.

W pierwszej odsłonie cyklu proponuję owoce, a dokładnie banana, jabłko, gruszkę z jogurtem i płatkami owsianymi. Pycha  Jak łatwo zauważyć, zerkając na składniki, przygotowując porcję dla dziecka, warto od razu przygotować też porcje dla rodziców i wykorzystać całego banana, jabłko i gruszkę My zjedliśmy ze smakiem całą rodziną akurat w ramach podwieczorku, ale na II śniadanie nadaje się jeszcze lepiej

Jak widać na zdjęciu, pewien mały osobnik, pomimo, że dostał już wcześniej swoją porcję, chciał dobrać się też do mojej, którą próbowałam ocalić do zdjęcia 

Porcja – 200 g

Przeznaczenie: dla dzieci po 11 miesiącu

Składniki

banan – 40 g (ok. 1/3 banana)
jabłko – 40 g (ok. 1/3 jabłka)
gruszka – 40 g (ok. 1/3 gruszki)
jogurt naturalny – 40 g
płatki owsiane – 8 g (jedna kopiasta łyżka)

Przygotowanie

1. Płatki ugotuj na wodzie zgodnie z przepisem na opakowaniu.

2. Czekając na płatki przygotuj owoce. Banana, jabłko i gruszkę umyj i obierz, z jabłka i gruszki usuń gniazda nasienne. Pokrój owoce na drobne kawałki lub zmiksuj na mus.

3. Ugotowane płatki owsiane możesz także zmiksować, aby dostosować konsystencję do możliwości dziecka.

4. Do miseczki włóż owoce, dodaj płatki owsiane, a na wierzch jogurt. Wymieszaj lub podawaj łyżeczką warstwami. Smacznego!

Spróbuj też innych przepisów

Tabela wartości odżywczych

ProduktIlość [g]Kalorie [kcal]Białko [g]Tłuszcze [g]Węglowodany [g]
SUMA1681353.72.227.6
banan4038.80.40.29.4
jabłko4017.60.20.25.2
gruszka40220.30.15.8
jogurt naturalny4027.61.81.22.4
płatki owsiane górskie82910.54.8
Spodobał Ci się ten post? Podziel się wrażeniami ze znajomymi!

3 thoughts on “Banan, jabłko, gruszka z jogurtem i płatkami owsianymi

    1. Głównie ze względu na wielkość porcji. Ale jeśli już podawałaś wcześniej wszystkie wymienione składniki maluszkowi to spokojnie możesz podać, najwyżej więcej zostanie dla Ciebie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

*